>

Sväng ut i naturen

Har hunnit med massor nu på dan. Var i stallet redan 9.45. Tidigt när man inte har fodringen. Men skulle rida ut en sväng med Agneta och Idunn. Det blev en mysig tur till en liten äng som ser ut lite som en ridbana så det är perfekt att rida dit om man vill dressyrträna på bra underlag men inte på ridbana. Det var lite isigt på vissa ställen så vi tog det rätt lugnt och tränade traven. Solen låg på så man blev helt varm på kroppen. Mysigt var det som sagt.

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild