>

Workeliwork

Foto&Redigering: Sofie Borell
Halloj, snart om exakt en timme så ska jag jobba på Coop till stängning. Skönt efteråt när man vet att man har tjänat ihop lite chash men måste börja jobba mer. Måste få in mer pengar för att allt ska gå runt. Måste ju spara en massor till min älsklings pojkes födelsedag när han blir 18. Det är speciellt så han ska få en speciell present. Ni får inte veta det förrens han har fått den för att han har min blogg som startsida på sin dator. Så det blir ingen överraskning då. Men iallafall, så måste fixa lite saker innan jag ska iväg. Så hinner kanske slänga in ett blogginlägg innan. /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild