>

This is my love



Kameran över är min stora kärlek. Det är den som fått mig att utvecklas som fotograf och jag är nöjd med den. Även om man hela tiden vill ha en bättre mobell osv så tänker jag ändå två gånger och jag har en bra kamera rättare sagt en liten proffskamera är exakt vad jag har. Min Canon EOD 550D, denna kamera finns det inte så många exemplar av om man tänker som 1000D osv. Så det är lite svårare att hitta saker till 550D men det är det värt.  Tror faktiskt att jag aldrig lagt upp en bild på denna skönhet. Hehe, nä men ska fixa hela min utrustning i ett inlägg snart. :) /s'


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild