>

Risktvåan, check!

God Morgon alla glada själar, Om vi börjar med gårdagen så var den lärorik och skit kul. Vet ni vad jag menar? Jo igår gick jag risktvåän eller halkbana som några säger med min pojkvän och Emil. Det var skitkul. Jag som lätt blir nervös för saker var skit nervös när vi kom dit men senare när man väl fick börja köra släppte det och det gick jättebra. Det gjorde det för alla oss så nu har man klarat av denna punkten och är ett steg längre fram mot körkortet. Nu ska man bara köra sina två sista lektioner på körskolan, plugga mer teori sen är det bara att vänta till man fyller 18 den 18 mars.. Så nu längtar jag dit! /s'

Kommentera inlägget här!
Postat av: Victoria

Vad fin header du har!

Jättefina bilder! :)

2012-01-28 @ 10:39:08
URL: http://aegir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild