>

Hard Work

God Morgon, kom på nu att jag glömde publicera mitt förra inlägg och det ligger på datorn så får väll skriva om det nu istället, dressyrkursen som var i söndags blev i helhet en skitkul dag! Jag och Litla har lärt oss massor och nu har jag fått mer tips om hur jag kan fortsätta träna henne. Så fint som hon gick på kursen tror jag att hon aldrig har gjort någonsin. Det är så kul när hon sköter sig och när det går så bra. Så med mer tips så kan jag utvecka mitt träningsschema och så får man hjälp av min privatcoach och tränare Nina. :) Tror att jag lär mig nya saker varje dag. Det är bra. Men tillbaka till kursen men vädret bestod av allt möjligt från sol till fint snöfall till snöstorm haha när jag red mitt sista pass. Men med korvgrillning och härliga personer blev allt en härlig och lyckad dag! Så nu blir det hårdträning i ett par månader till sen ska vi ut på tävlingsbanorna! :) /s'


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild