>

Eyes on you

Foto&Redigering: Sofie Borell

Halloj, Jag fryser. Fast inte längre för har en pojkvän som ligger kramandes runt mig. Mysigt. Vi sitter just nu och tittar på wild child som går på trean. Det är en bra men tjejig film om vi säger så. Iallafall så har det varit en bra dag i säg med pannkakor till lunch hos mig och sen vidare till stallet där Litla var så bra som det bara går. Man blir glad och lycklig när man ser det. Det började med att hon kom till mig i hagen. Lyckad träning! :D Sen gick hon jätte bra och var så lydig när jag red henne och man ser att hon blir bara mer och mer personlig för varje dag som går. Ooh är så glad att hon är min bara min. Älskar henne över allt annat. /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild