>

Saturday Morning


Foto&Redigering: Sofie Borell | Canon EOS 550D | ISO: 400 s.1/200 f.8

God Morgon, ännu en ny dag är pågång och känner mig genast på mycket bättre humör. Snart ska man gå upp och göra sig i ordning för att åka till stallet. Tror faktiskt att jag ska rida ut idag igen. Red ner till sjön igår med Klara som har en valack i mitt stall. Och gud vad kul hästarna tyckte att det var. Det tyckte vi också men det är en sån skön känsla när man verkligen ser på hästarna hur dom är. Antingen en tur ut eller så kanske man ska träna lite markträning. Hmm.. Det är svåra beslut här. Måste nog göra ett ordentligare schema över veckoträningarna. Japp, ska nog göra det efter jag bloggat klart. Annars så vad ska man göra idag. Jo jobba på bästa tiden 15-19. Jippi.. Sämsta tiden ever. Fast en sak är bra är ju att man får 100% OB-tillägg. Så okej tiden är hyffsat. Sen ska vi få besök av min minikusin Emil med familj. Roligt! Nu håller jag på att hungra ihjäl så får gå ner och äta. /s'


Kommentera inlägget här!
Postat av: Michaela (fotoblogg)

Sv: Jaha, oj då. Ja Rudbeck :)

2012-02-18 @ 12:46:31
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild