>

IceCold

Foto&Redigering: Sofie Borell | Canon EOS 550D | ISO: 400 s.1/160 f. 8

Sover halv i soffan med David och Emil. Har tittat på The Happening och dom kommer fortfarande inte ihåg den. Typsikt. De har dåligt minne haha. Nu har dom iallafall sett den och dom tyckte den var lite läskig. Jo, den är det i vissa scener för att den är riktigt bra gjord. Det är inte massa extra effekter hit och dit. Nu är den sedd, punkt. Måste skriva om något roligare. Fast vad? Vädret är piss och har ont i magen. Måste ha ätit något som inte var så bra. Men vad som hellst så får man inte bli sjukt för imorgon ska man jobba 10-17 och så har man kvällsfodringen i stallet. Men något kul måste det finnas. Att vara med David och Emil är kul. ja det får avsluta detta iskalla bloggande. /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild