>

Ice

Foto&Redigering: Sofie Borell | Canon EOS 550D | ISO: 200 f. 6.3 s.1/100
Snöstorm och kyla. Det är det man möts av när man kommer ut från jobbet. Hur kul är det? Jag vill ha vår nu. Det är varmare och mysigare. Så det får bli vår nu! Men annars så gick jobbet som vanligt bra och körde hem. Som blev att vi sladdade pyttelite men är nog för feg för att göra mer hahaha. Nu börjar klockan bli en del så får tacka för den här dagen och säga God Natt! /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild