>

Framsteg


Dressyrkursen igår var som vanligt otroligt kul och lärorikt. Det är bra att man får tips och får hjälp med att fortsätta utbilda Litla. Det är rätt skönt ibland att ha någon som säger åt en vad man ska göra så man kan tänka på andra saker som är otroligt viktiga och som man kan fastna på ibland. Men Linda Carlsson som min dressyrinstruktör heter är duktig på alla sätt och hon kan även islandshästar som gör att hon instruerar på ett sätt som hjälper just våra hästar. Linda håller även på med centrerad ridning som jag tycker är väldigt intressant och det fungerar jättebra på alla sorters hästar. Linda håller till på facebook som DressyrFokus där hon lägger upp bra och lärorika men samtidigt intressanta artiklar och övningar till allt möjligt. Så kolla in där vett ja! För mig och Litla har vi gjort stora framsteg sen första gången jag red henne. Det har hänt otroligt mycket och jag är så glad över hennes stora vilja att arbeta och sammarbeta. Så kursen gick super helt enkelt. /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild