>

Traning

Vår -11
God Morgon, då börjar man dagen med att vakna TVÅ timmar för TIDIGT! För att man var ledig igår så trodde jag för någon anledning att det var måndag idag. Smart tjej. Men kommer på det tidigt så får sova ett litet tag till men nu är man ju tröttare än vad man var när man vakna sju. Duktigt. Men igår hade vi studiedag och den tillbringades i stallet och lite jobb hos Nina med bokförning. Nu kan jag det lättaste, heh. Siffror hit siffror dit. Men jag hann göra en del. Det var i vilket fall som helst jätte roligt. Sen skulle vi ta en rid paus när det var uppehåll.. Tror du att vi gick ut när det väl var uppehåll? Nä, haha! Så när vi var klara runt tre tiden så regnar det såklart men vi ger oss inte och hämtar in hästarna. Sedan när vi väl ska ut och rida har det slutat. Vi hade tur igår. Iallafall jag, trodde jag hade tappat mitt busskort när en kille frågar om det var mitt innan jag klev av bussen mot stallet men sedan när jag tittar efter så har jag helt plötsligt två?? Haha. Så nu har man ett kort som funkar dygnet runt(det jag hittade!!! :D ) sen ett som funkar efter fyra. My lycky day! Nu ska man dra till plugget. Cya! /s'

Kommentera inlägget här!
Postat av: ullis

Vilken härligt och fin bild!

2011-10-13 @ 16:57:13
URL: http://austri.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild