>

Hemflytt

Foto: David Ljungbäck, (Litla galopp vid ihopsläppet)
Halloj! Nu har man kommit hem från en heldag i stallet och man kan ju säga att jag stor trivs. Det är litet och mysigt. Med världens finaste männsikor som har stall Annero gör det också. Jag flyttade Litla redan igår och när vi släppte ihop dom blev det en väldans liv och Litla blev lite utstött. Från igår till idag har man gått runt och tänkt på henne. Men idag får hon komma med flocken och hon har fått en ny kompis, Eistla. Ett jätte gulligt fux sto så dom passar ihop, hihi. Så tror att Litla kommer att stortrivas. Idag hann vi också med en liten skrittur där Thomas och Nina (Dom två som har stallet) visade mej lite ridvägar och ängar man kan rida på. Det är jätte fin natur att rida i kan jag säga! Sedan fick jag lära mej lite om massering på hästar som Nina visade och Litla gillade det. Hehe! Så jag kan säga redan nu att jag är jätte nöjd och glad att jag hittade stall Annero! Kram s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild