>

FridayMorning

Foto&Redigering: Sofie Borell, Canon EOS 550D ISO:100 f15 1/320

God Morgon, Det är fredag. Igen?! Den här veckan har gått sjukt fort. Men jag har samtidigt hunnit med massor som lämnat in min lite försenade labbrapport, gjort klart en affish och gjort massa spanska. Plus så har man jobbat och jobbat och ridit världens bästa Litla. Så det går framåt och är inte lika virrig längre. Nu har jag lite med koll än förut. Det är som jag är. /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild