>

White Flower

Foto & Redigering: Sofie Borell
Hejhej, Då har man varit på outletet och i mellan där hann vi med ett litet donken besök också för att David blev hungrig. Som vanligt då! För mig blev det bara ett inköp och det blev en jeansjacka för 100kr. Vilket kap! David köpte en del saker som två tjocktröjor, en T-shirt och ett skärp. Allt tillsammans blev 430kr. Det är en bra outlet det där faktiskt. Felicia köpte också en del saker. Så vi var rätt nöjda när vi gick där i från. Så nu ska man börja med maten och vänta tills Felicia har ätit så ska man ut med mopparna lite. //s'


Svar på komentaren i förra inlägget = Det är en outlet som ligger på Hammarbacken i Sollentuna där dom säljer ut jätte billiga Vila,VeroModa, Only, Jack&Jones och lite fler kläder. Det är värt att åka dit! Och dem flyttar även runt också så det är inte öppet hela tiden.

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild