>

Night with my best

'
Gammal bild på mej och Felicia


Helloj! JAg vet mycket väl att jag inte har bloggat på en vecka men kom till skolan på tisdag och fick reda på att jag hade 7 prov på 3 DAGAR!!!! Så det är inte så kul att ha tre prov på samma dag.. Så då vet ni varför jag inte bloggat men nu håller jag på med det igen! Tänkte berätta lite om min helg i stort sätt och igår som faktiskt var valborg. Kortfattat kan man säga att min helg har sett ut så här: Fredag bestod av att jag och Felicia åkte till ett av hennes stall och körde lilla ponnyn Cilda och red Allan som är... någon stor sak! :) Det gick jättebra och ni kommer att få se lite bilder senare under kvällen. Lördag bestod av jobb, stallet fast då åkte vi till Örnäs där lilla Barmur stod. Skriver mer om den galningen sen. Ne, han var snäll men pigg. Me like!  Sen kommer vi till lördagskvällen, det roliga valborgsfirandet firade jag med mina underbara vänner och älsklingen hemma hos Emil och vi grillade. Och ja vad kan man säga där? Vi lyckas ALLTID klanta till något. Hihi, vi är bra! Men vi har alltid roligt så det är ju bra. Det blev kalla hamburgare, isiga pommer, kolsvarta(halva) vitlöksbröd, chips, kall dricka och massa garv. Så kvällen blev lyckad? Jag tycker det definitivt! En kväll kan inte gå misslyckad när man har dom bästa kompisarna som består av, Felicia, Emil, David! min ääälskling!, BG, Andreas Tudi, Matte, Linnea. Gillar er mycket! :) Så kvällen blev lyckad! Även om de flesta blev rädda för Amnesia. Kolla inte min stavning! // s'

Kommentera inlägget här!
Postat av: Annik

Hmm han e inte galen..... ;)

2011-05-01 @ 18:53:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild