>

Duktig Pojke

Tänkte visa er en bild på när jag rider min lilla Gambri. Han är så himla mjuk och känslig att rida. Det är härligt med hästar som lyssnar noga och är mjuk! Han är så rörlig i kroppen, lik Litla men hon behöver mer smidighet som han redan har i sig. Det är kul att man har en 4-gångare som Gambri med stark tölt och en 5-gångare med stark trav och pass. Men Gambri är duktig när man rider och formen är påväg och vi siktar inte så jätte mycket på det när vi rider utan att han ska vara lydig eftersom att han är så ung. Men han väljer att gå i form lite då och då som bara är possitivt och att han accepterar det. Han kan bråka lite med en när han börjar tycka att det är lite tråkigt. Då blir det lite hopp med frambenen men jag försöker hela tiden att sysselsätta honom och få honom att tänka på något annat. Men min lilla pojke är duktig! //s'

Kommentera inlägget här!
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Verkligen jättesöt! :)

2011-05-16 @ 10:27:17
URL: http://cathie.se
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-20 @ 06:15:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild