>

Gaaah!

Helloj, Ska straxt ha Samhälls Prov om Sveriges Statskick och Gaaah! Blir alltid så nervös inför prov så det är inte sant. Helt sjukt för att jag har ju pluggat så vet itne vad som ska vara farlig men tror att jag kommer att glömma så hilma mycket att jag kanske bara får G. Ja, jag har rätts så höga förhoppningar på mig själv men det är för att jag vet att jag kan och då ska man ju lyckas. Får se hur det går och får blogga senare via mobilen om hur det gick. Håll tummarna åt mig nu! :) /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild