>

I'm alive

Hejhej! Skriver ett inlägg nu så att ni vet att jag lever. Sommaren går för fort tycker jag kanske är det för att man sover till 1-2 på dagarna, vem vet? Men jag har hela tiden fullt upp och det är mycket kvar som ska hinnas med. Speciellt blir det nästa vecka jobb i stallet där jag ska ta hand om alla hästar och göra rent stallet och transporten utifrån och in! Det kommer bli superroligt då jag älskar att pyssla i stallet och särskilt när jag får bestämma hur allt ska se ut efter! Det är väldigt skönt när man rider i ett litet privatstall med bara fyra hästar. Ni kan få se gården sen, den är underbar! Nå vad har jag kommit igenom? Jo midsommar blev rolig med vänner och pojkvän och såklart att vi red ut i byn och såg ut som bilden ovan. Jag som är på bilden med Litla, så red jag oh min kompis i bara klänningar och barfota. Det var härligt! Alla i byn vinkade och hälsade glatt på en när man kom och Litla skötte sig jättebra med allt som kom hit och dit. Det tycker jag att ni där hemma ska testa! Men man får vara försiktig när man rider barfota så att inte hästarna trampar på en. :) Annars är min sommar fullspäckad med födelsedagar, grillningar, kompisar, Liseberg, Spaninen osv.. Så vi hörs lite senare! /Kramar s'

Kommentera inlägget här!
Postat av: Jennifer

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 02:13:36
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Matilda

fin bild :)

2011-08-05 @ 14:22:03
URL: http://qtiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild