>

Dagens ISIS

Sproti fra Sjávarborg
Gudmund "Gummi" Einarssons vackra häst Sproti. En häst som är känd i många länder och har tagit många guld genom sina år. Här är en häst som rids i harmoni med sin ryttare och Gummi är en gudomlig ryttare med sina mjuka hjälper. Det gör Sproti till dagens ISIS.

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild