>

Romme Alpin

Hello, Idag har hela dagen spenderats i Romme Alpin med skolan. Det var som vanligt kul men i år var nog bästa året med älsklingen och kompisarna. Jag, Linnea och David lärde Emil & Matte att åka skidor och jag lite små elak som jag är.. lurade ner Emil i en svart backe och han klarade den galant men i gröna backar då ramlade han. Vad får vi för slutsats på det? Inte vet jag iallafall. Matte ramlade nog mest så att alla saker låg utspridda lite här och där och han på något vis lyckades tappa en skida varje gång typ han ramla, Hahah! Hur lyckas man? x) Men jag själv var den enda som inte ramla, I'm pro! Linnea ramla in i ett träd! Ni skulle sätt hur det såg ut, hihi! Det var roligt. Så mycket skratt har det blivit idag och är helt nöjd! /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild