>

Fina Arður



Hello, Sitter här i skolan och ska egentligen göra något om webdesign men vi gör inget speciellt..Som vanligt! Så sitter och kollar runt lite på internet och hittade denna fina video på Arður frá Lundum II. Den fina svarta hingsten med ett otroligt snällt lynne och fina gångarter. Han står på Örnäs gård där jag rider för instruktör. Så jag kan garantera hans lynne. heh, om man nu kan säga så. Vet inte men det lät bra :). Så nu får ni njuta av Arður här ovan. /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild