>

3 steg fram, 2 steg bak



God Morgon,
Har varit hos Litla hela helgen så har inte haft tid att blogga. Men nu får jag börja igen på riktigt. Är taggad och kan viska i era öron att en ny överraskning är påväg. Eller det blir flera men har en stor och några lite mindre. Men återgå till helgen så var det en sak jag skulle komma ihåg och det var att fota Litla i sitt nya träns, men kom man ihåg det? Nej det gjorde man inte. Typiskt! Är glömsk och gillar det inte! Men skit samma det får bli nästa vecka tycker jag. och ska komma ihåg det då. Litla har gjort många framsteg med ridandet men som det är när det har gått bra 3 steg så någon dag får man gå tillbaka på 1 och börja om. Så är unghästar men man ska inte bli irriterad eller något sådant, var bara lugn och börja från början. Med Litla har det blivit så att hon biter tag i bettet och drar iväg för att det är jobbigt att trampa under sig och gå fint. Men jag tror också att hon har hamnat i ett tonårsstadie och är motsträvig och testar en. Enligt mig tror jag att det bara är en period som kommer bli så här. När snön lättat ska jag börja med markträning på volten. Jaja, ska äta lite frukost nu. /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild