>

Sisters

"Bilden är på mig och syster i Spanien -11"

Hola Guapos! Nyss var syrran, mamis kille Robban och hans son här för skulle fota Morgan som han heter till en julklapp från honom och Robban. Så det blev som ett litet internt fotojobb då. Så har fotat honom och det blev bra bilder faktiskt. Gillade många. Så ni kommer få se dom på bloggen också. Och i nästa inlägg så får ni veta vad mitt hemliga jobb är. Frågar alltid om jag får lägga ut kort på människor så jag får deras godkännande innan jag lägger ut dom på bloggen. Det har blivit min lilla policy och tycker den är snäll mot mina kunder och vänner. Men men, ska redigera lite bilder och kollar igenom mitt "lilla" arkiv av bilder som består just nu av ca 30 000 bildfiler. Så ja, måste rensa och föra över till hårddisken. Men kommer blogga under tiden. /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild