>

Tomorrow

Image and video hosting by TinyPic
Litla och jag hoppar för 3e gången :)


Hello,
har precis kommit på att jag nästan alltid skriver rubrikerna på engelska. Lite kul faktiskt för har aldrig tänkt på det förrens nu! Den i det här inlägget får va på engelska. Men imorgon ska jag och min kompis Emil ut till mitt land och till min häst. Har saknat henne massor så måste till henne nu nu NU. Längtar! Måste träna också inför tävlingen som är om 2 veckor tror jag. Så måste försöka rida henne så mycket som möjligt så hon inte tappar sin kondis. För vi ska tävla V2. Och hon som inte kan ökad tölt?? Hahah!! Hur kommer detta att sluta egentligen? Jag har ingen aning men vi får väl satsa på dom andra gångarterna så kommer det bli bra för hon har jätte fina gångarter, det är bara tölten som behöver tränas lite. Men det löser sig. Ska sova nu tänkte jag så jag orkar upp imorgon. /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild