>

Breakfast

God Morgon, Har precis vaknat och gjort fukost som består all inte så lite som müsli. Hemmagjord också! Så Fil,müsli och en banan. Kan dagen börja bättre? Känner mig glad och nyttig. Det är faktiskt en härlig känsla att börja dagen med något fräscht. Och måste bara säga att müslin är den lättaste man kan göra! Mami som alltid kollar på "Sommaren med Ernst" fick syn på när han gjorde denna müsli så vi provade också och det är den godaste jag ätit! Innehåller bara nötter, havregryn och lite honung. Nyttigt! Man får stoppa i lite torkad frukt och sånt men det ville inte vi så det blev helt enligt receptet. Mums! Kan skriva receptet sen i ett inlägg och visa hur lätt det är! :) Slutpratat om müslin hah! Idag blir det att packa för om några timmar ska vi med Pappsen ner till Norrköping sen vidare till Ullared,Liseberg och sist Uddevalla. Snacka om bilning!! Men det ska bli kul! Nu ska man börja lite, /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild