>

I dont think so

Image and video hosting by TinyPic
Foto: Sofie.B
Hejhej, ligger i sängen fortfarande och har inget att göra. Han kan ju aldrig ta något intiviativ.. Så vet inte vad man ska göra av denna dag. Typsik. Inget blir som man väntade sig eller trodde att någon skulle tycka om en sak sen veta att den ljugit. Tack! Men får försöka göra något vettigt idag. Men vad? Solen skiner ute men om man inte är med någon så är det inte roligt. Är lite trött på att det bara är jag som måste fråga om man ska göra något och ingen frågar mig. Ska inte smsa någon. Får vi se om man får någon förfrågan. Tror inte det.

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild