>

Sommarkänsla


Foto: Sofie.B


Halloj, man tittar ut när man vaknar, sätter sig på balkongen. Lovley! Vilket väder! Man blir så glad och livlig. Nu är det slut på mörka dystra vintertider och början på ljusa glada sommartider. Man blir så lycklig. Har suttit och plågat mig igenom massa skolarbete och hunnit med en del. Det måste vara för vädret tror jag. Det är ljust, då får man ork. Senare eller om några timmar ska man till Litla och gud så skönt det ska bli. Min lilla ponny. Hon är verkligen min absoluta bästa vän. Om man bortser från människor. Hästar är speciella och på något sätt tröstar Litla och Mable en när man är nere och gör en glad när man kommer och dem kommer och hälsar. Det är sådant jag gillar. Älskade häst och katt. Hihi. Ska duka nu innan Mami blir sur. //s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild