>

Påsklov




God Morgon
, Då är det äntligen påsklov! Så skönt. Även om jag kan man säga har haft ett lov i typ två veckor så men ändå så är det skönt. Sol och värme, kan det bli bättre? Sen att man ska tillbringa stor tid av lovet på landet gör inget heller för gillar att vara där och hos min underbara lilla ponny. Mår så mycket bättre nu att man kan vara ute och så det är toppen. Idag ska man med älsklingen och kompisar till ett köpcentrum för måste köpa skor sen ikväll blir det grillning. Mysigt! Det är så kul att grilla också. Speciellt med ens underbara kompisar och min älskling. Nu är man klar men väntar på David som är i duschen och Matte som är påväg hit. I like! //s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild