>

Wednesday

Halloj,
Idag är det onsdag då och det är skönaste dagen i skolan med bara två lektioner. Nice nice. Efter skolan kom David med hem och jag har precis skrivit klart svenska uppgiften som gick på fem minuter. Så tänkte fortsätta skriva på min och Mattes uppsats. Den måste faktiskt bli klar! Den är en och en halv vecka kvar till inlämning så man måste öka lite för det är mycket text som ska skrivas. Så ska göra det nu. Lägger in lite inlägg då och då.
/s'


Mitt fina Thomas Sabo armband

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild