>

Vilse i skogen

Hejhej,
Då har man hittat hem och till och med haft matte och lunch. Det var lite svårt att hitta för vi hamna utanför kartan men tillslut hitta vi till kartan igen efter ett tag..(ca 40min). Men vi tog oss igen men vi ska göra om banan om två veckor så det ska nog gå bättre. Får vi hoppas men min kompis Linnea hon var värre än oss. MYCKET! Fattar inte hur hon kom dit hon kom typ flera km åt fel håll. OMG! hahah. Skrattar så man gråter nästan. Lite kul. Så där ser man hur bra vi är på att orientera. Har mentorstid nu och där är vi jätte seriösa.. Eller inte. Men ska leka lite med datan nu.

/s'


Kommentera inlägget här!
Postat av: Linnea

haha.... men på slutet letade vi bara oss ut ifrån skogen och så hörde vi bilar så vi gick mot dom ;) men det var iaf fail XD

2010-09-28 @ 20:00:19
Postat av: Wrooonk

Lololol :P Bara lite fel ute x)

2010-09-29 @ 23:03:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild