>

Två ställen, ett val


God morgon!
Sitter framför datan och försöker fundera på hur min nästa design ska se ut för ska göra om den. Det är bestämt. Kollar runt på olika bloggar och ute för att få inspiration och det verkar som jag har fått en glimt av det jag vill ha. Så nu gäller det att pussla och vara kreativ. Och jag är det! Lite ego att säga det men det är för att jag ska lite på mig själv. Sen ska jag, Elin, Emelie och kanske några fler ut och fota. Ska modell fota och hjälpa Elin med Tips så hon kan utvecklas. Jag tackar aldrig nej till någon som behöver hjälp. Det gör jag bara inte. Men det återstår en sak. Vi har två ställen som vi vill fota på men vet inte vilket. Det är jätte jobbigt ju! Nu blir det att tänka..
/s'

Fotograf: Sossu [Me] | Kamera: Canon EOS 550D | Filter: UV

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild