>

Träning soon



Halloj,

Slänger in ett snabbt inlägg då jag ska iväg occh träna fotboll om några minuter. Idag har det varit en helt "vanlig" skoldag med massa ointressanta saker. Förutom att min bild blir grymt snygg på David på bilden. Sen hemma har jag läst 60sidor Teknik Människa Samhälle och ska plugga mer på det. Se nhar man Svenska också. Fast den är lätt. Prövade nya kameran idag och

WHAT A CHANGE!

Jag älskar den! Men bloggar mer sen ska byta om ny.

/s'


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild