>

Sleeptime

Hello,
Har sovmorgon men vaknar lite tidigare för att det spöregnar ute. Det är mysigt om man bara skulle ligga i sin säng och lyssna på smattrandet. Men jag gjorde det i två minuter sen var man tvungen att gå upp. Kuligt värre.. Inte! Men idag är det kortaste dagen i skolan då jag bara går från 10.25 till 13.20. Alltså två lektioner och lunch. Inte så ansträngande. Men såg mitt schema period 3, OMG!! Det är hemskt! Går från 08.20 till 16.00 varenda dag! Inte kul. Hoppas att dom gör någon förändring för kommer inte stå ut det. I och för sig så är det två block som inte är så jätte ansträngande men ändå. I don't like it! Efter skolan idag då ska man gå och lämna mitt cv till affärer alltså söka jobb. Är lite nervös för det men tror att det kommer gå bra. Ska fråga Mami om hon inte kan överföra lite av mina pengar så jag kan köpa en Kamera. Hoppas hon kan! :)
/s'
En av få bilder Niklas kunde ta på mig på Konfan 09.

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild