>

Ska kanske köpa den här..

En Canon EOS D550. Vill ha den sååå mycket! Här är lite info om den(tagen från elgiganten):
Fånga varje liten detalj i fotoläget, eller växla till Full HD video och spela in film med 1080p, 720p eller VGA-upplösning. Anslut kameran till din HDTV via HDMI och visa upp dina mästerverk.
18 megapixel CMOS-sensor - Skapa stora utskrifter eller beskär bilder till perfektion, utan att förlora de viktiga detaljerna.
High ISO - Upp till 6400! Otroliga bilder, även i dåliga ljusförhållanden och när du ej önskar använda blixt.
3,7 fps - Fånga bildserier med upp till 170 JPEG-bilder (9 RAW).
9-punkters AF - Imponerande autofokus med nio punkter som ligger utspridda och fångar ej centrerade detaljer.
Kameran är dessutom kompatibel med EF/EF-S och EX Speedlite.

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild