>

Ösregn!

Hejhej,
Jag som sagt skulle ju ut och fota idag med Elin och Emell och när vi nästan är framme på platsen vi ska fota börjar det ösregna! inte så kul men vi hittade en tunnel som vi var i men den var så liten och det var jätte kallt så det blev inte så många foton men lite iallafall. Jag ringde min Papi som fick komma och hämta oss så vi fick skjuss till stinsen där vi tog en fika på Waynes Coffe. Det var mysigt. Sen fick vi skjuss hem och väl hemma hos mig så körde vi wii. Men ska mysa med min kille nu!
/s'


Fotograf: Sossu [Me] | Kamera: Canon EOS 550D | Reflexskärm silver

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild