>

Mycket att hinna med

Hello,
Hann inte blogga igår för det var fullt upp från morgon till kväll. Och då funkade inte Davids dator heller för den är på lagning. Men vidare.. Sov hos David igår och fick ställa klockan för jag och Mami skulle på min kusin Miriam's dop. Hennes syster döptes också men hon är jag inte släkt med. Men som sagt så fick vi åka hela vägen till Skogås. Det är inte precis runt hörnet. Men det var kul att få träffa släkten därifrån. Men efter dopet skulle man tillbaka på andra sidan stan sen en bit där till. Närmare bestämt till Krogsta om någon vet vart det ligger. Jag vet bara att det ligger en liten bit utanför Arlanda. Men dit skulle vi iallafall till Mamis särbos syster Anette. För hon fyllde år igår så vi skulle dit och äta. Mumsiga mat och kossor i trädgården. Ja, ni läste rätt. Det stod en KO i deras trädgård. Hah! Det var lite komiskt och som tur var fick jag det på bild. Duktig som jag är men sen kom jag åt bilxten så kossan blev rädd och sprang till sin hage igen. Komiskt! Ja allt kan hända på en dag. Man kommer aldrig veta vad. Men det var en rolig dag trots allt. Mer bilder från dopet kommer senare..
/s'



Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild