>

My sister is an angel

Hey there,

Min syster är en liten ängel just nu för jag får låna hennes laptop. Jippi! Min dag är räddad. För nu får jag blogga lite. Det har blivit jätte lite blogg de senaste två dagarna men ikväll ska Mami fixa min data. Jääi. Kan dagen bli bättre? Jo det blir den för sen ska man träna, sova hos min pojkvän och vara ute med kompisar. Kan dagen bli mer perfekt? Tror inte det faktiskt. Nu blir det iallafall lite bloggande.

/s'


Min söta lillasyster Emell.


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild