>

Jag ser förändring

Heeello,
Då har man spelat klart matchen, ätit och duschat. Jag är duktig! Till matchen först då.. Vi mötte Hässelby och resultatet blev oavgjort men vi skulle ha vunnit. Vi hade en tjejdomare och inte för att diskriminera kön men hon SÖG! Skoja inte vad dålig hon var. Hon ville inte äns ha linjedomare. Ska man skratta eller gråta? Det är faktiskt frågan den här gången. Men vi hade matchen och jag kan säga att jag ser en stor förändring och utveckling! Vi kommer bli bättre och nu inser vi hur mycket det kan bero på bara en tränare så jag hoppas för allt i världen att  vi kommer få en bra tränare!

/s'


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild