>

Firande hela dagen

Hello,
Som sagt är jag lyckligast i världen enligt mig själv. Jag har allt man vill ha. Nästan. Men det jag har är min underbara pojkvän David. Och vi har varit tillsammans i exakt ett år nu! Så kul! :) Älskar honom bara mer och mer för varje sekund. Det är otroligt! Jag älskar han mest i hela världen! Så idag blir det lite firande. Jag har köpt en present åt honom som jag tror att han kommer att gilla. Ni får se den senare. Sen idag ska vi åka in till stan och gå på bio, äta på Hard Rock och bara mysa! Det ska verkligen bli mysigt. Man kan verkligen inte beskriva hur mycket man kan älska en person med ord. Det går bara inte. Vet inte hur jag ska uttrycka mig mer än bara Jag älskar dig. Men det funkar också för man blir så himla glad när han säger det till en. Så nu ska jag göra iordning lite frukost på sängen eller i vardagsrummet. Får se.
/s'



Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild