>

Dagens dag

Tjeena,
Har bestämt att döpa den här dagen till dagens dag. Hah, nä det har jag inte bestämt. Hade ingen bättre rubrik men det får stå så. Det här inlägget är som vissa andra kanske inte det roligaste just nu men bilderna måste ni ju gilla? Jag försöker lägga in minst en bild i varje inlägg. Kuligt värre. Jag tycker att man ska ha mycket bilder på sin blogg för den blir mer intressant när det är färg och bilder än om det bara är text. Vissa tittar faktiskt bara på bilderna när man besöker en blogg och inte läser texten så jag försöker hålla bloggen livlig med bilder med starka färger. Vi får se om jag lyckas. Tror ni att jag gör det?
Fotograf: Sossu [Me] | Kamera: Canon EOS 550D

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild