>

Alldeles för tidig

God morgon
Man är klar sedan länge till skolan.. även om man börjar 10.25. Är man klantig som inte sover? Jag tycker det. Men kunde inte sova längre för att man har en söt liten kissemisse som tyckte att man skulle gå upp för hon bet mig i näsan. Så då vaknade jag och kunde verkligen inte somna om tyvärr. Så gick upp och duschade och gjorde i ordning mig sen var man klar kvart i 9. kul! Nu sitter man och bloggar lite och skriver på min uppsats. Och gissa vad katten gör? Jo hon sover i min säng. Haha! Hon tog min säng. Men men. Ska skriva mer på uppsatsen nu.
/s'


Min söta lilla Mable

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild