>

S K O L A

Hejhej,
Är i skolan och ska egentligen ha mentorstid men vår mentor är sjuk så vi får sitta och leka med datorerna. Kuligt. Sen eller nu har man hål till 14.10. Så vad ska man göra nu? Sitta och leka på datorn kan man bara göra tills nästa lektion börjar i den här salen. Bloggade inte så mycket igår för är typ halvt sjuk så orkade inte. Låg bara i sängen och kollade på CSI Ny sen somande man tydligen enligt min Mami. Så ja är inte som vanligt. Ska vara social nu har jag bestämt mig.

/s'


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild