>

Red,love,hurt

Fotograf: Sossu [Me] | Kamera: Canon EOS 550D
Helloj, Ska snart gå till skolan men lägger in ett litet inlägg här och nu. Har jätte ont i tänderna och det känns som värst idag. Inte kul! Så fort jag rör munnen lite så känns det. Inte kul! :( Knarkar ipren och det blir lite bättre då den verkar sen blir det ett helvete. Måste ut och fota apropå ingenting. Idag hinner jag inte för ska til jobbet. Spännande! :D Lite kassaträning så man lär sig hur de fungerar. Roligt. Men måste gå nu! /s'

Kommentera inlägget här!
Postat av: Viktoria

Har läst din blogg i några dagar nu och gillar den jätte mycket :) Jag undrar vart du fick din bakgrund till bloggen ifrån? Jättefin! Kram

2010-10-14 @ 16:20:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild