>

På landet..

dsc01732 (MMS)

Hejhej, sitter här på landet med en tänd brasa och bara mår bra. Har ridit Litla men det blev inte så länge för lampan på volten fungerade inte. Men imorgon blir det mer rida. Jag älskar verkligen landet. Det är så mysigt. Bilden över handlar inte om något om det jag skriver om men det är en bild i akvarell som jag har målat av david på Mäh tycker att den blev bra. Nu ska jag sluta skriva och se på idol. /s'


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild