>

In da school

Blabla,
Sitter på mentorstiden som snart ska börja och försöker komma på något att skriva. Måste börja blogga mer inom mina nya kategorier nu när jag har skapat dem men det blir mer efter skolan. Senare eller närmare bestämt klockan fyra så får jag tandställning på överkäken! Kommer göra jätte ont. :( Men hoppas ändå att jag kan träna eller något ikväll. Har inte tränat på en vecka. Det är alldeles för mycket. Men börjar nu. Cya! /s'


Kommentera inlägget här!
Postat av: Maja

sv; Jaha du, vad är det som säger dig att jag spam kommenterar? Men okej, jag ska inte störa. Kram

2010-10-12 @ 17:20:15
URL: http://majaanderssons.blogg.se/
Postat av: anna

sv: tack för tipset! byellen var ju jättebra den med :)

2010-10-12 @ 19:31:10
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild