>

Hot shower

Fotograf: Sossu [Me] | Kamera: Canon EOS 550D
Helloj, Har varit i stallet och fick rida lilla Hjörvi. En liten skimmel. Så gullig. Men inte åh rida.. Han är jätte travtaktig så tölten är jätte svår att få till ren takt. Fick inte det den här veckan.. Tappade mitt spö också så då gick allt åt helvete. Men de andra gångarterna är han bra och får rätt höga poäng. Men han är framtung så mina fingrar är döda nu..Men skönt var det med en lång varm dusch när man kom hem. Det är det bästa på hela kvällen. Men ska vila mina fingrar nu, Får vila upp dem och sluta skriva kanske? Måste plugga matte men jag FÖRSTÅR INGENTING! Och David lovade att han skulle hjälpa mig men han ville tydligen vara med sina kompisar istället. I HATE THAT! Folk som lovar något och inte håller det. Jag blir fan sviken varje dag, hela tiden. Tro inte att det är lätt eller kul. Det är ju rena helvetet! Så orkar inte... Ska gå och gråta över att mitt prov kommer gå åt helvete... /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild