>

Done!

Fotograf: Sossu [Me] | Kamera: Canon EOS 550D | Katt: Mable
Hejsan, Har varit och fotat nu och jag kan säga så här.. Det är inte lätt. Tjejen jag skulle fota var utvecklingsstörd så man får jobba på ett helt annat sätt. Man kan inte göra som man tänkt sig och nu försökte jag göra det som var bra för henne och vad som var bra för boken. Jag har ingen aning om vad boken handlar om förutom henne och titeln. Det är lite mysko men vi får se om det blir min bild som blir omslagsbild. Jag hoppas iallafall. /s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild