>

Kall men rolig dag

Hello,
skriver nu för hade inte tid igår att skriva allt. Men igår var jag, David och hans Mami på polshögskolan dag i Solna. Kallt men roligt som sagt. Vi åkte dit för att David vill bli polis. Han kommer bli världens bästa polis(aa) *skryt*. Hihi, man får faktiskt det när man gillar någon! Jag tycker det iallafall. Det var monligt väder så det gjorde det kallare också men inget hindrar oss. Där fick vi bland annat titta på en polishelikopter(som även startade senare och flög iväg), skådespel där poliserna visar hur de gör i vissa situationer som rån och misshandel. Det var kul att se även om det såg verkligt ut på vissa. Man fick även se hur dom släcka en bil. David tyckte det var roligast att åka i polisbilen. Han var jätte glad efter så man antar det. Han fick även sätta på blåljusen och syrenerna. Hihi. Sen började det tyvärr regna så vi kollade på de sista vi inte sett på och åkte hem. Väl hemma blev det mys stund för att bli varm(vill säga halvsova i sängen..)
Ska hyra film nu så ni får inte veta mer :) En video kommer senare!

Pussar S'



Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild