>

HELG!

Hellu,
Ja då är det äntligen helg igen och jag bara njuter! Ska snart till centrum och kolla på något till mors dag. Tänker inte säga vad jag ska leta efter för min mor läser min blogg. Apropå en helt annan sak så vet man att man får mvg i slutbetyg i slöjd. Jippi! är glad för det. Längtar bara tills skolan slutar.. Två ynka veckor kvar. Man får lov att hålla ut. Ska kolla om det finns glass...

Cya S'


Kommentera inlägget här!
Postat av: Erika

sv: Ja :D han får en alltid på bra humör tycker jag :D

Några trevliga planer inför helgen då? :)

2010-05-28 @ 15:04:14
URL: http://eurikaslife.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: Åh vad härligt det lät :D hoppas ni får det kanonbra!!

Jag har renoverat om lite så jag har fullt upp med möblering och sortering av saker. Det är lustigt vad man samlar på sig skräp :P

2010-05-28 @ 18:43:23
URL: http://eurikaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild