>

En trött person

God kväll då,
skriver litet inlägg nu innan jag ska gå och lägga mig. Kolsvart utanför fönstret och har precis gjort klart spanskan. Puuh. Nu kan man sova skönt iallafall. Det är varmt ute för att vara natt, hela 10grader här i Sollentuna. Hoppas verkligen att värmen håller i sig och stannar ett par månader framöver. Skulle vara jätte skönt! Håller tummarna för det. Är jätte trött så ska inte hålla på att skriva ner massa konstiga saker som ni inte förstår er på så då får man väl tacka för den här dagen..

God Natt, S'


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild